lørdag 21. april 2012

Zzzzzzzzzzzzzzz

Min herlige avslappningsstol.

Pledd i mine yndlingsfarga, laga av en rest ,pimpa opp m litt hekling.

Enhver blogger m respekt for sæ sjøl må vel ha et pledd i bestemorsruter ??
Ørn ,blei litt lite dette bilde ...... feil m sekretæren min. 
Go kveld alle mine lesere.   Tittelen på overskrifta idag tilsier at æ skulle være veldig trøtt idag. Men æ e no ikkje d . Har tatt mæ en liten cowboystrekk tidligere idag.Her fra min deilige hvilestol kan æ  ta mæ en liten strekk og nyte den vakre naturen vi har, rett utfor døren. Her ser æ oteren som leke sæ på havet, ørna som flyr etter fiskebåtan som kommer inn .. En morgen trippa mikkel rev forbi. Naturen e fantastisk, idag har vi hatt d flotte vårværet. Vi har inntatt kaffe på verandaen med gode venner.Ha ei fantastisk helg..  Ps e ikkje den turkise fløyelsputa vakker ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å skrive en kommentar. Ann :)