lørdag 14. april 2012

PRINSESSEN PÅ ERTEN.

Her ligg ho, den lille prinsessen.

E, han ikkje flink, min kjære å snekre ?

Måtte bare ta dette m, for dette madrasstrekket har vært mitt  dynetrekk.Kjøpt  for en av mine første lønninger.

Her sett ho på sine 7 madrasser. (Det skulle være 20 )
Hei igjen. Beklager at et innlegg  som va publisert blei sletta , men av og til gjør Ann ting hun ikkje kan. Så sånn blei d. Egentlig gjør æ mange ting æ ikkje kan. Blogging e en av tingene... Men æ fortsette no likevel. Takk t alle mine lesere. Har no runda 4000 , og d syns æ ikkje e verst. Dette uten at æ e knytta opp mot en bestemt sjanger. Takk også t mine lesere i USA ,Frankrike, Sverige, Russland, England ,Tyskland,Danmark, Ukraina og Estland. Æ e kjempegla for at dokker vil være mine lesere. Fakstisk e så mange som 8 % fra USA. Love it . Håper dokker vil fortsette å følge bloggen min.Nok om det. Idag e det.en vakker dag i Nord -Norge,m sol og flott tempratur. Her nord e vi gla bare vi får ta av oss ullsokkan..og vi kan se over snøskavlan. Har kosa oss , først på hytta  og så i bursdag t vårt lille gull som blei et år idag. Hurra for ho.Min kjære og æ har laga bursdagsgave t ho.Han har snekra og malt,æ har hekla og sydd. Artig å pusle litt. Gaven e fra eventyret t H. C. Andersen, prinsessen på erten. Kos dokker og ha en flott helg. Klem t alle mine skjønne lesere. Vi blogges.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å skrive en kommentar. Ann :)