mandag 25. juni 2012

Uti min hage

Min "hagedam ",med vakre stein, en liten engel og blomster.

Gjenbruk av mine rosa støvler...

Her kan man ta sæ en pust i bakken.
Heisann igjen. Ja, der va sola snudd. Og æ har så vidt vært ut i hagen og plantet litt.Elsker jo å være ute å plante. Hagen min e jo egentlig bare ei  steinrøys, men d e utrolig ka man klare å plassere der.. Liker jo litt farger og fantasi der også.. For ikkje å snakke om stein. Æ bær stein i bøtter og spann, i kasser og poser. Ser alltid en stein som ingen andre har. Tror min kjære e ganske lei all steinen æ bær til gårds. Likeså all den fine drivveden som ligg langs stranda. Mye fint man kan gjøre med den.Skjell og sånt e jo også fint.... Ja, dokker skjønne , æ syns d meste kan brukes. Selv de gamle støvlene mine kom til nytte. Ønske alle ei flott uke . klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å skrive en kommentar. Ann :)