torsdag 22. desember 2011

No går vi mot sommer og æ har pynta hus.

Denne har æ sydd.
Denne er veldig kjær for mæ , da æ har fått den hos en av sjefene mine . Ho e desverre gått bort, så hver gang æ tar den fram tenke æ på ho.
Litt av englekoret på peisen. I bakgrunnen en gullengel som en snill nabo kom m .
Engelen her har æ fått av min kjære tanteBritt. Kaller den bare for tanteengelen min.
Denne engelen kaller æ for Ariel ,har ei spesiell historie. fått den av min kjære lillesøster Birgitte. Hun hadde den m sæ fra Spania . 
Her e vel yndlingsengelen min.Den får stå oppe hele året. Kjøpt på britts butikk i Tromsø.
En aldeles vakker vinterdag m et lite snøteppe på. Idag har ikkje vaska gulv og båret, men har pynta . Min kjære sei at du blir visst aldri ferdig ,og han kan jo kanskje ha rett i d. Nye ideer dukker stadig opp.. Har fått englene på plass. Elsker vakre egler, har samla i mange , mange år. Nesten hver av dem har sin historie. Kos dokker m englene mine og nyt kvelden , no skal æ pynte mer og kose mæ. Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å skrive en kommentar. Ann :)