tirsdag 28. oktober 2014

Aurora Borealis og strikking på topptur..

Hei sann kjære lesere. Et lite livstegn fra meg.Først må jeg takke alle
tålmodige lesere. Takk for at dere besøker meg ,selv om det er langt
mellom innleggene mine. Blir til at jeg
poster på Instagram, da det er så
mye enklerer...(samme navn)Våren og sommeren har flydd avgårde.
En nydelig sommer har vi hatt her nord. Fikk mitt største ønske oppfylt
Det var å få ligge i telt.Dette har jeg ikke kunnet gjort før pga. allergi.
Nå er jeg så bra at det lot seg gjøre. For en opplevelse.. Lå på hvite strender
med sol som aldri gikk ned..Folk badet i 4 tiden på natta. Herlig.Den beste
 ferien på lenge... Frister til gjentagelse.

                                  Herlige fjellturer er det også blitt.Litt hekling er
                                  flott å ha med seg.... Håper alle mine lesere har hatt en
                                  fin sommer.Nå er nordlyset kommet og vi har hatt en fin
                                  høst så langt.Ønsker alle en nydelig høst fortsatt.
                                                             Så sees vi etterhvert.
                                                             Stor klem.
                               

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å skrive en kommentar. Ann :)