søndag 1. desember 2013

Advent , innekos og pynting

Ja så var det alt første søndag i advent.
Æ elske denne tia ,med alle forventningene,
duftene, pyntinga og alt det andre som følger med.
Har laga små stilleben rundt om i huset. Her er det
nostalgiske hjønet.. med kakeformer fra Fretex ,gamle bilder
æ har fått, englevinga snøkule med krybba som æ fikk i gave.
Corokiaen kjøpte æ på Plantasjen  ,ikkje akkurat en adventsblomst,
men syns den passa inn akkurat her.

Her heng en av mine mange stjerner, og min favoritt.

En av mine adventsstaker, pyntet med rådyr , snø ,
kongler og juletre i sølv.

Her er kanskje den julepynten æ sett mest pris på.
Begynte med en papirklipp i midten av åttitallet, og ifjor
skar min kjære den ut i tre. Den sammen med røde gardiner
 må opp hver advent. Rødt er sikkert ut , hvis man kan si det sånn,
men æ har min egen stil, altså Annstil...

Denne løperen syns æ e så fiiiin... fant den på et loppemarked
for noen år siden. Elsker den. Her ligg også pakke nr 1
 i pakkekalenderen.
Fått av min supersnille guddatter.

Nytt stilleben , her har æ hengt opp alt det hvite æ har laga.
Har også satt julehuset som har julemusikk og lys der.Mine kjære
barnebarn elsker det. Ser at lyslenka ligg slengt der uten lys ...
Hi,hi e ikkje alltid lett å få alle detaljene perfekt...
E egentlig ei som tar det meste på sparket....
Men det skal æ no ikkje utdype så masse... Tenker mine kjære
kunne ha sagt mye om det.. men heldigvis skriv dem ikkje her.
Lykke for mæ..Ønsker alle mine lesere ei strålende uke.
Kos dokker , stress ned  og nyt adventa. Klem
Ps. er på instagram under samme navn. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å skrive en kommentar. Ann :)