søndag 19. august 2012

Min glafarge..

Nydelig nostalgisk radio, ønske ,ønske.


Turkis italiensk keramikkvase, mugge fra Glasshytta Blåst i Tromsø,ledning i metervis fra JM Hansen og skål fra loppis.

   Go søndagskveld. Turkis har vært min farge lenge. Æ skriv ikkje min yndlingsfarge, for no e den       jo moderne ,så den finnes jo i de fleste hjem. Da e den liksom blitt yndlingsfargen til alle.. Noe som æ syns e veldig kjedelig.. Men skjønner jo godt at vi blir påvirket av trender..
  Da æ kjøpte min turkise sofa, så va d mange som sa, du skal no vel ikkje ha ei turkis sofa...
Har aldri brydd mæ om ka andre sei ,så den turkise sofaen blei min.
  Sofaen like æ så godt, at æ trur den blir å være i min stue  lenge, veldig lenge.
Har mange ting i den nydelige fargen, syns den lyser opp og gjør mæ gla.. Bilde av den nostalgiske
radioen er tatt hos min gode venninne Åse. E den ikkje nydelig ? Forøvrig maler min venninne
nydelige akvareller. Ho har no utstilling i bakerste rom i Ishavskatedralen i Tromsø. Vel vært åta en titt på utstillinga hennes. Ønsker alle en nydelig uke. Klem Ann

Tromsøbrua med Ishavskatedralen i bakgrunnen.

Nærbilde av den vakre vasen ,æ kjøpte på et marked.
                                          Ps. ka e din glafarge ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å skrive en kommentar. Ann :)